dijous, 5 de febrer del 2009

Les patjades misteroses

Rinnnngggggg, rinnnngggggg va fer el despertador, ja era hora de llevar-se, cosa que vaig complir. En llevar-me vaig veure unes taques a la paret però vaig pensar que seria de la son que tenia, ja que havia anat a dormir molt tard. Seguidament vaig dirigir-me a fer les necessitats de després d’aixecar-te, on s’inclou rentar-se la cara, vaig tornar cap a la meva habitació i miro on abans havia trobat aquelles taques i...encara hi eren. Em fixo i veig que són unes petjades d’animal i penso que podrien ser d’un gat i per la mida (a primera vista) m’ho quedo com a hipòtesi. Al final sembla que ben bé un gat no pot ser. Ho investigo, miro les mides, el color exacte, si té o no empremtes dactilars...Vaig contactar amb un científic de la UPC i em va demanar les dades que havia pres per poder-ho investigar i efectivament així ho vaig fer.Al cap d’un parell de setmanes sense saber-ne res, vaig rebre un correu electrònic del científic dient que creia que es tractava d’un animal molt estrany trobat feia molt poc, tot i que només el van trobar a la selva equatorial. Es tractava del tag, li van posar aquest nom ja que era molt semblant a un gat. Tot això es va acabar així.Passat un any mirant la televisió vaig veure una notícia als telenotícies dient que hi havia una gran extensió d’una massa d’animals anomenats tag. Em vaig quedar glaçat.