dimarts, 25 de novembre del 2008

EXURSIÓ

Sortida tutorial

El dia 17 d’octubre vam fer una sortida amb els tutors.
Vaig arribar a l’escola i vam sortir més o menys cap a les 9:00 del matí.
Vam pujar a l’autocar i vam esperar fins que vam arribar. Quan vam baixar de l’autocar ens vam posar a caminar fins que vam arribar al dolmen misteriós, i vam descansar durant 10 minuts.
Després vam seguir caminant durant tres hores i mitja i, finalment, vam arribar!
Quan vam ser allà vàrem dinar i va començar a fer molta boire i a ploure un munt.
Em vaig apropar fins a la boira i no veia res de res va se una experiència inoblidable!
Conte
El dia què vam anar d’exursió mentras anàvem caminant la Dana, la Patrícia, la Mercè, la Laura, la Marina, i jo ens vam ficar per un camí sense saber on aniríem a parar.
Vam començar a caminar quasi totes estavem espantades i agafades per si sortia algú o ens passes alguna cosa.
La Dana, la Mercè i jo vam començar a cridar però ningú ens sentia.
Quan els professors van contar la gent que hi havia van veure que faltaven sis nenes de 1er eso B .
Van començar a pensar per on podien estar però no s’els acudia res.
Van trucar els nostres pares i a la policia. Tothom ens va començar a buscar fins què finalment vam arribar a una masia on ens van atendre molt bé i van trucar a l’escola perque ens vinguessin a buscar.